poniedziałek, 22 lutego 2016

Panterka&Karmel

Hej wszystkim! Dziś prezentuję wam stylizację na zimne dni, brakuję mi tylko rękawiczek, totalnie o nich zapomniałam. Wybraliśmy się na zdjęcia tylko na chwilę, bo jak wiadomo w sobotę jest dużo obowiązków, a pogoda też nie była rewelacyjna. 
Nawiązując do mojej stylizacji, bardzo lubię parki oraz marmurki, a dodatki z motywem panterki także wpadają mi w gusta.Buźka :)



                                                 


,







































Parka - Forever 21
Torebka - h&m
Tregginsy - no name
Buty - Atmosphere (Primark)





25 komentarzy:

  1. Świetny post! Obserwuję i liczę na rewanż! Pozdrawiam! ♥
    Mój blog - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia i stylizacja! Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) Z miłą chęcią wpadnę;)

      Usuń
  3. nice post :)
    Keep in touch, kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, super parka!:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękna stylizacja! Obs? ja już:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia. Z ciuchów szczególnie przypadła mi do gustu kurtka. Widzę, że miałaś prawdziwą zimę, pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zdjęcie jest z tego weekendu, a zima za oknem nadal ;D Jam mam jej dość, mam tylko śniegu na aucie i muszę go odgarnąć jakoś żeby ruszyć się z domu ;p

      Usuń