czwartek, 21 kwietnia 2016

Rock Style? Spodnie z dziurami ? | Lity z ćwiekami ?




Dzisiaj zdecydowałam się dodać stylizację na wyjście na miasto czy też imprezę. Luźny look jest idealny na takie wypady. Spodnie z dziurami to coś, w czym dobrze się czuję. Jeansy, które prezentuję w tej stylizacji pochodzą z Tally Weijl. W końcu zakupiłam lity z ćwiekami, które od dawna mi się marzyły. Są cudowne i świetnie się w nich czuję, mimo ich wysokości są stabilne. Tym razem założyłam zwykłą białą bokserkę oraz czarną parkę, bo jak wiadomo, na dworze pogoda jest zmienna i często wieje wiatr.Czapka z daszkiem i apaszka nadały całości kształtu.W końcu udało mi się dorwać srebrne aviatorki do swojej kolekcji.W zasadzie bloga tak naprawdę zaczęłam prowadzić od Walentynek, jest mi bardzo miło, że od tego czasu jest już ponad 50 tysięcy wejść i wielu obserwatorów. Mam nadzieje, że z każdym dniem będzie Was więcej, bo to naprawdę motywuje do dalszego działania. Miłego weekendu życzę;*














Parka - House
Spodnie - Tally Weijl
Lity - Truffle
Apaszka - Chanel
Czapka - Adidas

64 komentarze:

  1. Świetne buty! Zazdroszczę ! ;)
    http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    Jeśli ci się spodoba, zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna ta czapeczka muszę tez taka kopić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czapeczki zazdroszczę najbardziej, marzenie!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez ją uwielbiam, teraz poluję na podobną tyle, że śliską z siateczką z tylu:)

      Usuń
  4. Super :) świetnie wyglądasz w czapce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam te same lity :D Lubię je ale są mega nie wygodne ;x
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja
    Pięknie wyglądasz
    Fajny blog
    Zapraszam do mnie w wolnych chwilach
    oliwiafelkel.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie. Pasuje do Ciebie ten rockowy styl :) Bardzo podobają mi się te spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam twoje stylizacje!:)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejna ciekawa stylizacja *.* Bardzo spodobały mi się buty i okulary ^^
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wygladasz :) uwielbiam te czapki <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam :) Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj, na pewno się odwdzięcze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój klimat ;) mega buty i spodnie ;) super wszystko polaczylas cudowny outfit pozdrawiam lorendezain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja! *,* Zakochałam się wprost w tych spodniach!

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje;* Widze ze nie jestem sama:)

      Usuń
  13. O kochana! Stylizacja mnie bardzo ujęła! :3 ahhh

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia.
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna stylizacja
    pięknie wyglądasz
    http://nataliaa-skibinskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny sportowo-rockowy look :P
    http://undergrounddaisyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej! Świetne są te Twoje stylizacje! Ta jest rewelacyjna! :) W tym roku w końcu zdecydowałam się na "dziurawe" spodnie, jeansy, ale super się w nich czuję :D A czapeczka to mój must have. Pozdrawiam, obserwuję a w wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    http://karolajn-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej:) Jest mi bardzo miło:) Zawsze dobrze jest czegoś nowego spróbować, ja juz kupiłam kolejne i planuję nową stylizację ;D

      Usuń
  18. Świetne buty i fajny outfit! Gratuluję takich sukcesów i ogromnej popularności bloga :)
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, mam nadzieje ze z dnia na dziej będzie coraz lepiej:)

      Usuń
  19. Fajna stylizacja ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładna stylizacja, najbardziej podobają mi się spodnie!

    Obserwuję i zapraszam: http://karox96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Sama poluje na spodnie z dziurami, super je zestawiłaś. Czapka pasuje idealnie! :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, polecam tally weijl jesli chodzi o spodnie z dziurami:)

      Usuń
  22. Bardzo ładna stylizacja :)


    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. obs/obs? daj znać u mnie :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne spodnie *-*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna stylizacja :)
    Teraz praktycznie każdy nosi spodni z dziurami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki;p ja juz od lat się z nimi nie rozstaje ;p

      Usuń
  26. Kocham tego typu spodnie <3
    Genialna stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam spodnie z dziurami Twoje są mega :)
    Pozdrawiam
    http://ikazdyb.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  28. Mega stylizacja! :) W moim typie ;)
    zuzagancarek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń