niedziela, 24 kwietnia 2016

Ramoneska w kratkę - RED Black WHITE

Witajcie kochani! Wczoraj byłam na imprezie urodzinowej, więc dzisiaj staram się wypocząć. Weekend spędzam bez ukochanego więc się dłuży. Dzisiaj widząc śnieg za oknem jak sypie, załamałam się. Kilka dni temu, można było wyjść bez kurtki. Nie miałam w planach dodawać tej sesji, gdyż nie jestem z niej zadowolona. Jak to bywa w życiu, nie wszystko się udaje.
Stylizacja jest prosta, więc nie ma zbytnio co się o niej rozpisywać. Myślę, że wiele z was zakłada czarne rurki białą bluze/sweter a na wierzch ramoneskę, a do tego wygodne adidasy. :)













Kurtka - Croop
Spodnie - Butik
Buty - Adidas
Bluza - Bershka
Torebka - Tally weijl

27 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia! Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna ramoneska. Jesteś bardzo podobna do styleev ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;* Uwielbiam ją ale nie widzę podobieństwa ;p

      Usuń
  4. Śliczna stylizacja
    Pięknie w niej wyglądasz
    Obserwuje
    Ta czerwień dodaje akcentu to tej stylizacji
    Pozdrawiam
    oliwiafelkel.bligspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ramoneska i torebka- świetne :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się bardzo podobają te zdjęcia :) Wyglądasz świetnie :)
    Uwielbiam oglądać zdjęcia par :) Wyglądacie uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super miejska stylizacja :) Bardzo podobają mi się Twoje włosy! <3

    http://meengie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja:) bardzo ładna ta kurteczka

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne zdjęcia. Świetnie razem wyglądacie. Bardzo podoba mi się zestawienie tej ramoneski z butami z czerwonym akcentem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ta ramoneska jak i cały strój ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna ta ramoneska bardzo mi się podoba no i ogólnie cały strój ekstra

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny look i super zdjęcia! :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz super zdjęcia.
    Obserwuje zapraszam do mnie odpowiadam na każdą obserwacje http://ukrywamsie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurteczka bardzo mi się podoba, nie wiem dlaczego nie jesteś zadowolona z tej sesji! Moim zdaniem zarówno Ty jak i zestaw prezentujecie się bardzo dobrze! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz widzę ramoneskę w kratkę, ale powiem szczerze, że dodaje uroku ::)

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. stylizacja jest świetna! super w niej wyglądasz :)

    http://fit-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ekstra buty z pierwszego zdjęcia ! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. W croppie można kupić takie świetne kurtki? Niemożliwe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak w croopie ostatnio sa mega kurteczki:)

      Usuń
  20. W croppie można kupić takie świetne kurtki? Niemożliwe :D

    OdpowiedzUsuń