wtorek, 24 maja 2016

Czerwień i czerń

Cześć! Tym razem dodaję post późnym wieczorem, ciężko było mi się za niego zabrać, ale obiecałam sobie, że go dodam. Fotki udało nam się zrobić podczas wyjazdu do Nowego Targu. Narzutkę bardzo polubiłam ze względu na kratę w kolorze czarno czerwonym. Można ją łączyć z wieloma rzeczami, ja najczęściej zakładam do niej czarną bluzkę, skórzane tregginsy oraz adidasy. Pogoda ostatnio jest coraz ładniejsza, więc chyba już tej wiosny nie będę miała okazji jej założyć a szkoda. Jutro jedziemy do Krakowa więc idę już spać a Was zostawiam ze zdjęciami:) Buziaki;*





















15 komentarzy:

  1. krata zawsze spoko :) Lubię to :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny jest ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post, bardzo Ci pasuje taka stylizacja :)
    Moj blog zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie połączyłaś ze sobą wszystkie elementy garderoby. Bardzo mi się podoba ta narzutka, a kolor czerwony idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kolory narzutki!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Narzutka ideał :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ta narzutka :) świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz w tej stylizacji! http://pamietajoinnych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super jest ta narzutka ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Całość wygląda po prostu rewelacyjnie! :) Super :)
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz <3
    Podoba mi się Twoja stylizacja.
    + Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń