środa, 11 maja 2016

#spring pudrowy róż & biel :)

Witajcie! :* Dawno mnie tutaj nie było, obiecuję, że się to zmieni. Zdjęcia wykonane zostały już jakiś miesiąc temu i czekały na publikację. Uwielbiam łączyć kolor biały z pudrowym różem. Tym razem postawiłam na plecak, gdyż nie zawsze torebka jest najlepszym rozwiązaniem, zwłaszcza podczas wypadu w góry który planujemy. Pudrowa ramoneska z połączeniem bieli wygląda dziewczęco. A adidasy z ćwiekami na lekkiej koturnie idealnie pasują do plecaka. Są bardzo wygodne i lubię je często zakładać. Pod kurtkę założyłam białą bluzeczkę z koronkowymi rękawami. Uwielbiam takie mgiełki. Zdjęcia są wykonane w wiosennej scenerii, którą bardzo lubię. Ostatnio zrobiłam dużo nowych zakupów więc niebawem ukaże się haul zakupowy! :) Pa!




























Ramoneska - Sinsay
Spodnie - H&M
Bluzka - Butik
Naszyjnik - Sinsay
Buty - Allegro

Zapraszam również na instagrama :)



22 komentarze:

  1. Cudowny plecaczek :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam całe białe stylizacje, pięknie wyglądasz :)
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna ta Twoja kurteczka<3

    OdpowiedzUsuń
  4. urocza kurteczka!

    www.simplylife.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Cała stylizacja bardzo mi się podoba, ale od pierwszego wejrzenia zakochałam się w bluzeczce. Jest naprawdę rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny outfit!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudrowy róż to zdecydowanie mój ulubiony kolor. Kurteczka prezentuje się genialne. Ostatnio polubiłam plecaki i zaczęłam je kupować. Okularki mega !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ślicznie wyglądasz w tej stylizacji jest taka cukierkowa i ujmująca. Podoba mi się niesamowicie :) Uwielbiam takie kolory! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. swietna stylizacja ;3 kurtka jest przepiekna <3

    w wolnej chwili serdecznie zparaszam na moj blog https://justemsi.blogspot.com/ i do obserwowania mnie na instagramie ;) za wszystko sie odwdzieczam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja i śliczna bluzeczka *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się u kogoś białe spodnie, ale sama nie mogę się przekonać. Mam wrażenie, że jak mam kilka kilogramów za dużo, to one jeszcze to podkreślą. Ale na Tobie wyglądają fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz i ta kurteczka *-*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  13. great post :) have a nice weekend :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluzka the best :)
    To co markowe nie znaczy,że dobre ;)

    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie ci te zdjęcia wyszły :) A najbardziej rzuca mi się w oczka ten słodki plecaczek w ćwieki :) Jak na rower byłby idealny :) I ta słodka różowa kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny zestaw w moich ulubionych pastelowych kolorach! :) Lubię wiosną właśnie takie jasne zestawy!

    OdpowiedzUsuń