środa, 8 czerwca 2016

Biel z akcentem zieleni :)

Hej! :*

Spódniczka z baskinką połączona z białą bluzeczką z paseczkami na dekolcie to coś, co często zakładam na spacery po parku czy też na inne wyjście. Ostatnio hitem są tego typu bluzki, sama mam jeszcze czarną. Torebka nadała żywego kontrastu całej stylizacji. Mija dzień za dniem, chciałabym bardziej być systematyczna w dodawaniu postów, ale zawsze coś znajdzie się, co mi w tym przeszkodzi. Ostatnio coraz bardziej jestem zadowolona ze zdjęć, jednak nowy obiektyw dobrze się spisuje, choć nie zawsze jest najlepszy. Często na sesję zabieram dwa, zwłaszcza gdy nie jest najlepsze światło. Planuję na dniach zrobić haul zakupowy, mam nadzieję, że nic nie stanie mi na drodze.Buźka :*
































35 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia :) piękne miejsce

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna stylizacja! :*
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł z dodaniem zielonej torebki ! :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany jakie cudne miejsce na sesje znalazłaś :) zdjęcia wyszły cudowne! A Ty sama jesteś prześliczna a ta figura...
    Ja równiez obserwuje :)
    socallmemombaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, super spódniczka i piękne zdjęcia. Nic dodać nic ująć ;d

    Zapraszam do siebie na nowy post
    http://inlovewithdreams05.blogspot.com/2016/06/miosc.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie to połączyłaś! :)
    Pozdrawiam serdecznie! :*
    http://nessperfection.blogspot.com/2016/06/bonprix-its-me.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jesteś piękna, figura i włosy - marzenie ! :) Dodatkowo bardzo ładne zdjęcia :).

    Zapraszam Cię do mnie www.pauladowlasz.blogspot.com , piszę o odchudzaniu . Sama schudłam 40 kg i teraz pomagam innym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja, idealna na te upały..bluzeczka świetna :)
    pozdrawiam :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Bardzo ładna stylizacja, bardzo świeża i letnia :)

    Również obserwuję!
    www.maglinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia :) ładna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Biel i w ogóle jasne kolory są moimi ulubionymi ostatnio, także stylizacja bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś bardzo podobna do mojej kuzynki, masz śliczną urodę! A co do samej stylizacji to dodanie tej zieleni świetnie dopełniło całą stylizację ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna stylizacja, cudowne zdjecia!
    Pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń