czwartek, 30 czerwca 2016

Słodka współpraca - Nanobytes :)

Cześć! Tym razem post w innej tematyce. Jakiś czas temu przyszła do mnie paczuszka od Nanobytes. W środku była śliczna ekologiczna torba oraz trzy opakowaniu cukierków. Dwie z nich o smaku truskawkowym a jedno o smaku gumy balonowej. Kocham truskawki i myślałam, że zapewne będą lepsze, ale pomyliłam się. Smak gumy balonowej o wiele bardziej mi posmakował. Cukierki są naprawdę malutkie, ale za to mają bardzo intensywny smak. Jedną paczuszkę zostawiłam dla młodszej siostry, która zapewne bardzo się ucieszy :) Torba zapewne przyda mi się na zakupy, gdyż jest bardzo solidna. i nawet duża.









Bardzo dziękuje firmie Nanobytes za miły prezent :)
Miło było przetestować coś słodkiego ;)





A jeśli ktoś ma ochotę spróbować kosmicznie pysznych cukierków, zapraszam na:



A Wy próbowałyście już ich?:)


11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie spotkałam sie z negatywna opinią jesli chodzi o nie ;p

      Usuń
  2. jeszcze nie próbowałam, ale wiele słyszałam o tych smakołykach :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie spróbuj, bo warto:)

      Usuń
  3. Pierwsz raz słyszę o tych smakołykach ;) Muszą być pyszne :)

    Zapraszam do mnie ;) Może skomentujesz?
    https://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. nic o tych smakołyczkach nie słyszałam ale są super ,3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo dobre cukierki polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze nie próbowałam cukierków ale muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń